martes, 20 de diciembre de 2005

La millor noticia de l'any

La companya Eulàlia em va llançar una cosa a la que anomenen "meme" i que jo, que acabo d'aterrar en el món dels blogs, no sabia què era i em sonava bastant estrany. Menys mal que ella mateixa ho explica al seu blog. Resulta que haig d'escollir la que per a mi ha estat la millor notícia de l'any. Docs bé, aquí va el titular:

30 mesos sense víctimes mortals de la banda terrorista ETA
És possible, i els que tenim esperança ho creiem, que Espanya estigui caminant cap a la pau i que el País Basc aconsegueixe ésser un indret sense violència i sense por.
Ara haig de passar la pilota a 5 companys més per a que ells responguin a la mateixa pregunta, així que els guanyadors que s'hauran d'esprémer el cervell durant una estona són:
Marc Mellado
Oriol Vaquer
Pau Domínguez
Xesco Gomar
Víctor Martínez

1 comentario:

Oriol Vaquer dijo...

A mi ja m'havia arribat aquesta meme per un altre cantó i ja ho vaig comentar.
Està a:
http://oriolvaquer.blogspot.com/2005/12/la-millor-notcia-del-2005.html

Molt bona la teva notícia. Estem anant pel bon camí. Lluitant per la pau (encara que sembli una mica contradictori)

Salut i República